Ruilen en herroepingsrecht

6.1 U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@outlettotaal.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.

6.2 Uitzondering verzegelde producten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

6.3 Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

6.4 Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet aangenomen of gecrediteerd. Kosten voor retourzending komen voor rekening van de klant.

6.5 Artikelen uit de opruiming die met een korting van meer dan 30% worden gekocht kunnen alleen na telefonisch/schriftelijk overleg worden geretourneerd.

6.6 De te retourneren artikelen worden niet teruggenomen indien:
– 1. De artikelen gedragen en/of gewassen zijn
– 2. U zelf hebt getracht een gebrek te herstellen
– 3. U de gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

6.7 Alleen als aan al deze voorwaarden is voldaan wordt de zending middels een creditfactuur  gecrediteerd. We kunnen geen ruilingen verrichten op een andere manier. Onze excuses daarvoor.

6.8 Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.